xtremefps.ro articol,comunicat de presa Konica Minolta lansează “Perfect Match” – pachet de soluții pentru gestionarea tiparului profesional

Konica Minolta lansează “Perfect Match” – pachet de soluții pentru gestionarea tiparului profesional

București, România, 7 Aprilie 2022

Konica Minolta, furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile Cloud. Ca argument al acestui statut, compania a lansat un nou pachet de soluții pentru gestionarea printării în domeniul tiparului profesional, care va combina platforma Workplace Hub cu software-ul AccurioPro Flux.

AccurioPrint C750i location picture_EM2_7298

Pachetul de asistență “all-in-one-no-care”, denumit The Perfect Match va oferi soluții de optimizare indispensabile procesului de printare profesională, pentru sarcini de afaceri mai dificile, dar cu eforturi operaționale IT mai mici.

Serviciul de gestionare a performanței va optimiza administrarea centrelor de printare pentru a asigura timpul de funcționare și eficiența muncii, precum și reducerea costurilor. Acest serviciu se adresează mediilor de tipar, inclusiv furnizorilor de print comercial, departamentelor centrale de reprografie, furnizorilor de servicii de tipar profesional, centrelor de copiere sau departamentelor de printare internă din cadrul unei organizații publice, universități sau corporații.

KM_574000213

Perfect Match de la Konica Minolta oferă un pachet atractiv de aplicații gestionate, alimentate de Workplace Hub în combinație cu software-ul AccurioPro Flux. Clienții vor obține toate avantajele pentru a-și menține infrastructura de printare mereu actualizată și în siguranță, cu pachetul scalabil, all-inclusive. Acesta va îndeplini toate cerințele IT necesare și va aduce cu sine noi posibilități de printare ca parte a transformării digitale.

AccurioPro Flux este soluția software Konica Minolta care oferă o pregătire puternică și automatizare profesională a printării, precum și o gestionare eficientă a rezultatelor. Modulele Premium și Ultimate oferă un punct central de control pentru automatizarea fluxului de lucru și web-to-print. Acestea oferă funcționalități esențiale pentru diminuarea costurilor și maximizarea rentabilității investiției.

 bizhub PRESS 2250P location picture 150270_flux

Workplace Hub reprezintă o suită de instrumente destinate biroului viitorului, conectat inteligent, care asigură compatibilitatea cu o gamă largă de soluții Microsoft și alte soluții terțe. Konica Minolta oferă întregul pachetul all-in-one-no-care, care conține aplicația AccurioPro Flux plus hardware-ul obligatoriu. De asemenea, compania mai oferă servicii de monitorizare și management de la distanță, care conectează inteligent Workplace Hub și sistemele de tipar digital, prin poziționarea hardware-ului în apropierea camerei de printare.

André Statkus, Senior Product Manager Professional Printing, Konica Minolta Business Solutions Europa: „Tipografiile și companiile din întreaga lume se confruntă cu o provocare majoră în ceea ce privește gestionarea eficientă a lucrărilor de tipar pentru a crește productivitatea și eficiența procesului de printare și a reduce costurile.”

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 30 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *