xtremefps.ro Uncategorized Samsung Electronics România, laureată pentru al treilea an consecutiv la Romanian Contact Center Awards

Samsung Electronics România, laureată pentru al treilea an consecutiv la Romanian Contact Center Awards

București, România – 27 mai 2024 – Samsung Electronics România este onorată să anunțe că echipa sa de Customer Service a fost recunoscută pentru al treilea an consecutiv la Romanian Contact Center Awards, obținând anul acesta cinci premii prestigioase. Această recunoaștere subliniază încă o dată angajamentul continuu al Samsung față de excelența în serviciile dedicate clienților și satisfacția acestora.

Romanian Contact Center Awards, organizat de Contact Center Magazine și Marketing Insiders Group, este prima competiție de acest gen din România, fiind lansată în 2009. Anul acesta marchează cea de-a 15-a ediție a competiției, reunind cei mai buni profesioniști din domeniul customer care, de la manageri de centre de contact până la reprezentanți ai acestora.

Samsung Electronics România a fost distinsă cu următoarele premii:

  • Best Contact Center: recunoaște centrul de contact care a demonstrat cel mai înalt nivel de performanță și eficiență în interacțiunile cu clienții.
  • Best Use of Customer Insights: premiază utilizarea inovativă și eficientă a datelor și feedback-ului clienților pentru a îmbunătăți serviciile oferite.
  • Best Complaints Team: recunoaște echipa care a gestionat în cel mai eficient și prompt mod reclamațiile clienților, asigurându-se că fiecare problemă este rezolvată la cel mai înalt nivel de satisfacție.
  • Complaints Champion Award: oferit unui membru al echipei Customer Care pentru excelența în gestionarea reclamațiilor și pentru contribuția semnificativă la îmbunătățirea experienței clienților.
  • Best Support Center Team Manager: recunoaște abilitățile excepționale de leadership  ale unui manager de centru de suport.

Această serie de premii reflectă dedicarea Samsung Electronics România de a oferi servicii de înaltă calitate clienților săi și de a se adapta constant la nevoile și așteptările acestora. Prin utilizarea eficientă a feedback-ului și a datelor, Samsung continuă să îmbunătățească experiența clienților, asigurându-se că fiecare interacțiune cu centrele sale de Customer Service este una cât mai pozitivă și productivă.

„Suntem extrem de mândri să fim recunoscuți din nou pentru excelența în serviciile noastre în zona de Customer Service. Aceste premii reflectă angajamentul și dedicarea echipei noastre în a oferi cele mai bune experiențe clienților noștri. Astfel, ne bucurăm nespus că munca noastră este apreciată și recunoscută și vom continua să ne străduim să îmbunătățim constant serviciile oferite”, a spus Ionuț Gherghe, Director al Diviziei de Customer Service la Samsung Electronics România și Bulgaria.

Echipa de Customer Service a Samsung Electronics România rămâne dedicată misiunii de a oferi suport și soluții rapide și eficiente clienților săi. Prin angajamentul lor neobosit și pasiunea pentru excelență, ei continuă să seteze noi standarde în industrie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *